andra april

Har haft några intesiva dagar den senaste tiden, därav dålig uppdatering. Mestadels av min tid har gått åt till att skriva klart gymnasiearbetet, som lättande nog skickades in igår. Imorgon väntar en redovsning av arbetet, vilket förhoppningsvis blir bland det sista som ska göras. Kan inte beskriva hur less jag är på detta arbetet, inte minst på hur upplägget varit samt den otroligt urusla information och hjälp vi fått kring arbetet. Är så arg så jag snart expolderar. 
Förutom en massa plugg har jag även spenderat min tid tillsammans med underbara människor. Har ätit middagar, fikat, lyssnat på kloka politiker och spelat musik till sena kvällen. Med andra ord har den här veckan hittills bestått av allt för många tidiga mornar och sena nätter. Sömnbristen är inte längre nådig. 
Men inte ger jag mig för det, nu ska jag bege mig mot kören för att tömma ut den sista energin som finns kvar i mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0