93 dagar

Idag är det nästan ett år sedan jag sist bloggade. Då var det sommarlov och 18-årsdag i sikte. Nu har den tiden redan sprungit förbi med hästlängder. Har varit en så intensiv period den senaste tiden att jag nästan glömt bort att andas. Ett fullspäckat sommarlov med jobb, resor och massa annat roligt försvann på en grisblink. Hösten och början av våren har varit som en berg- och dalbana, utan att överdriva. En långvarig sjukdom, en otrolig omitivation i skolan + en hel del annat har verkligen dragit ner mig på botten vissa dagar. Dock har resor, underbara vänner/familj och några få ljusglimtar kompenserat upp för allt det jobbiga. Så här är jag nu, 93 dagar innan jag får stå skrikandes på ett flak med alla andra glada studenter.
Jag har länge tänkt ta upp bloggandet igen, så jag tänkte, vad passar inte bättre än att börja blogga nu hundra dagar innan studenten? Som ni kan se missade jag med en vecka, men skola, jobb och en weekend i Stockholm satte tyvärr käppar i hjulen för mig. Men bättre sent än aldrig tänker jag och hoppas att ni vill följa med mig dessa 93 fartfyllda dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0