lov i all ära

Är det någon som vill tävla med mig om vem som kan bli sjuk flest gånger? Inte nog med att jag varit sjuk sen i september så får jag dessutom förkylning på förkylning varje gång jag tror jag ska bli frisk. Igår smällde nämligen febern, hostan och huvudvärken till igen, och nu sitter jag här och kallsvettas som en gris. Har konstaterat att jag måste ha världshistoriens sämsta immunförsvar. 
Som grädden på moset jobbar jag idag, plus att jag har 14 uppgifter i skolan som måste tas tag i innan jag går i pension. Halleluja att det åtminstone är lov. 

Kommentarer
Postat av: äliiiiiin

jag ska ge dig glass, glass löser alla problem! med glass blir du frisk! glass är allas bästaste vän!
GLASS GLASS GLASS!

PS. älskar att du börjat blogga igen!

2014-03-09 @ 15:39:33
URL: http://eamm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0