weekend

Min helg var toppen. Lördagen bestod av en rolig utbildning, och avslutades med festigheter. Var verkligen helt galet roligt! Söndagen spenderade jag med mina vänner och en hög med läxor. 
Igår och idag har jag mest bara ägnat mig åt skolarbeten. En vecka kvar till gymnasiearbetet ska lämnas in, vilket just nu känns näst intill omöjligt. Dessutom har läxorna samlats på hög, och jag är ganska säker på vad jag kommer ägna mig åt de två kommande veckorna.. pluggpluggplugg. Det positiva i allt detta är att jag igår fick spela tennis för första gången sen december. Total eufori. Idag tog jag även en promenad i strålande solsken. Nu börjar det närma sig vår på riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0