nio dagar kvar

Har inte haft någon tid till att uppdatera er om mitt liv den sista tiden. Jag har haft en helt underbar helg. Fredagen bjöd på bal, vilket betydde att över tjugotalet fantastiska människor träffades hos mig för att skratta och umgås. Sedan begav vi oss mot balen, jag med min stiliga vän Mathias som baldejt. Var en så otroligt rolig kväll, vilket fick slutresultatet onda fötter och trasig klänning. Precis som det ska vara! Resten av helgen spenderade jag med en favorit och en massa jobb. 
Idag har jag spenderat hela dagen på en utbildning, vilket jag även kommer göra halva dagen imorgon med. Trots en slitig och stressig dag kan jag i alla fall gå och lägga mig med fnitter och hopp, då jag för ett tag sen lämnade in DEN ABSOLUT SISTA GYMNASIEUPPGIFTEN I HELA MITT LIV. Fyfan vilken befrielse!!!!!!! Nu ska jag leva loppan de nio resterande dagarna av vad som är kvar innan studenten! Jag börjar redan imorgon med mösspåtagningsbal, låter ju relativt skapligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0