copycat

Igår efter jobbet var jag så trött att jag gick och la mig i två timmar. Att vara tennistränare på skolor är minst sagt slitigt, och att försöka lära sammanlagt 70 små skrikande/hoppande/busiga/gråtande barn att spela tennis är minst sagt krävande. Släpade mig trots allt upp ur sängen mot kvällskvisten för att bege mig mot min härliga kompis Max. Han fyller nämligen 18 år idag, vilket firades med fika och skratt tills klockan passerade tolvslaget. 
Imorse tog jag mig en lång dusch och åt en riktig frukost innan jag begav mig på jobbet. Mötte sen upp världens bästa Lotta för en fika. Som jag saknat henne!! 
Kom hem och möttes av min kära mor på bilden ovan. Lika som bär, right? Kan till mitt försvar säga att JAG VAR FÖRST. Copymamma. Nu: sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0