up next - 2015

Som ni kanske märkt tog jag en liten paus från blogg och allt vad det nu heter över jul. Hade nämligen 6 dagar ledigt, så kände att de behövde tas till vara på! Julen spenderades äntligen på hemmaplan med snö utanför fönstren. Underbart! Förutom en hel del konsumerande av julmat har jag även hunnit med att umgås med min syster som hälsar på över julen, myst med vänner och pojkvän samt dansat mig trött på marité.
I onsdags firade jag in det nya året (redan 2015?!?!??!?!?!) tillsammans med fantastiska vänner. Hade faktiskt en riktigt rolig kväll, trots att nyår brukar vara rätt så överskattat. Hade till och med så roligt att jag totalt glömde bort kameran som ensam låg kvar i min väska kvällen ut. Tog dock någon bild från middagen som jag tänkte slänga upp senare, men så länge bjuder jag på förra årets nyår som firades in på varmare breddgrader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0