free time

Sög ut varje vaken sekund av min lediga helg. Fredagen bjöd på Harry Potter- fest deluxe hemma hos Ingela! Jag krusade mitt hår till max och svirade om mig själv till Luna Lovegood för att sedan ironiskt nog pussa på proffesor Snape mellan frågesporten och quidditchmatcherna. 
Lördagen tog jag och boysen våra sega kroppar ner mot badhusparken för en fika i solen. Kvällen spenderades med ännu ett härligt gäng för födelsedagsfika i massor, då Emil fyllde 23 i fredags! 
Söndagen ville inte vara sämre och bjöd på näst intill bättre väder. Mötte upp Evelina och Caroline för ännu en fika i solen. Thailandsnerverna börjar kännas av nu!!
Söndagkvällen bjöd i vanlig ordning på ghiblikväll innan jag och pojken stupade i säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0