elin&sarax2

Spenderade min fredag med två saknade filurer, Sara och Elin. Tog en snabb shoppingrunda för att sedan prata ikapp över en god lunch. Välbehövligt! Efter lunchen skyndade jag iväg på några timmars jobb på tennishallen. Kvällen bjöd på bio med Ingrid och Lisa. Skräckisen Annabelle fixade både skrik och hög puls, men var dock inte så läskig som jag önskat. Fick iaf somna i världens tryggaste famn, vilket kanske var tur för mig. 
Idag har jag spenderat dagen med att släpa intrument. Spelning stod på schemat för honom. Själv har jag parkerat i soffan för lite lördagsmys, Kontraster. 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :)

2014-11-08 @ 23:24:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0