update

Jag är tillbaka! Efter en del klagomål och påtryckningar bestämde jag mig för att återigen ta tag i min kära lilla blogg. För att börja där jag slutade så hade jag en helt fantastisk vecka i Barcelona med världens bästa Elin. Förutom att jag fick fylla på sol-behovet till max hann vi även med en hel del stadsvandring, shopping, goda måltider och såklart en hel del festligheter. Kan ju säga att jag levde kvar i min Barcelona-bubbla ett bra tag efter resan, därav den dåliga uppdateringen här.
Åter i Sverige möttes jag av en hel del kyla, massvis med jobb och en minst sagt intensiv (och sömnlös....) val-vecka. Som tur är har jag även hunnit med en hel del annat att toppa mina dagar med. Jag har firat flertalet födelsedagar, dansat på krogar med underbara människor, myst med honom och umgåtts med fantastiska vänner. Har dessutom skaffat mig ett till jobb, vilket betyder att jag från och med nästa vecka måste pussla ihop mina dagar för att hinna med allt jag vill. Tur för mig att jag ägnade stora delar av mina barndomsår med att bygga just pussel, vilket betyder att detta inte blir någon match. Tänkte lägga första pussel-biten på plats genom ett tappert försök att ställa min dygnsrytm till rätta! Godnatt vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0